TENS & fika

Postat: 2011-07-14 10:58:02
..

Jeupp.. uppe med tuppen imorse.


Uret ringde klockan åtta.
Upp . tvätta sig . äta gröt . packa hunden och sen kämpade jag mig fram till VC Ankaret för att hämta min TENS-simulator.
Sitter nu med denna underbara apparat.. den känns skön för ryggen.
Jag tror inte att den kommer göra ryggen bättre MEN förhoppningsvis hålla smärtgränsen där den är och inte bli värre.
Undrar fortfarande hur det ska gå att börja jobba igen men det märker vi nästa vecka ;)
Sjukgymnasten tyckte att jag skulle fixa mig en privat schaffis iom att vi i denna familj går aningen mycket..
någon som är på pro-bono?
Tiderna och längderna på turerna kan variera.

..

Nu ska jag göra mig klar för en fika på stan med bästa Sofie.
Ser framemot att få surra i kapp alla dessa år som gått.
Lär ta längre än enbart en fika dock ;P

Efter det ska jag väl bara längta efter gubben min.
Imorgon är också en dag att se framemot.
Robbins föräldrar och min mamma ska äntligen få träffa varandra.
Känns som dags nu då dom ska få ett barnbarn gemensamt ;)

Iaf.
Så här ser min TENS-simulator ut.


Kommentarer
Sussi

Skönt att TENS funkar för dig! :) Hur länge har du och Robbin varit ett par? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0