sätter sig med virknålen..

Postat: 2011-07-05 12:52:03
..

Jag ska fördriva lite tid med att börja virka på nästa ruta.

Sen ska jag ringa och boka telefon tid med min sjukgymnast som jag hade missat samtal från igår.
Vill be honom beställa en TENS simulator till min rygg.

Sen ska jag träffa kärleken på hans lunch och kila till Telia.
Hoppas hoppas dom kan lösa mitt lilla problem så jag kan få komma hem med en ny luuur!
Iphone 4 vit here i come!
Många tycker att jag ska vänta till iPhone 5 kommer..
Nej nej och åter nej.. jag har inte tid att vänta..
Jag vill inte ens titta på luren jag har nu!
Den ringer upp folk när jag ska kolla sms.
Den låser upp av sig själv och inte på tal om när den är byggd.. 1800 talet? USCH!!
Så därför tänker jag INTE vänta.

Kommentarer
Sussi

Iphone 4 är jättebra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0