morrnmorrn

Postat: 2011-07-21 06:13:43
..

Blev inget inlägg igår va?
nånå..

Jag fick lov att stanna hemma igår igen pga. ryggen -jämarns rygg-
Idag ska jag försöka mig på att jobba, vi får se hur det går.
Går det inte så går det inte och då får jag ta och pallra mig hemmåt helt enkelt.
Men jag har laddat batterierna i TENS-simulatorn så jag är förbered ;)

Vaknar upp nu på morgonen och känner mig halv hängig..
Jag tror att det är en förkylning på gång. Det slutar inte rinna ur ena näsan -huu-

Idag ska allt det sista fixas till FK.
Chefen ska fylla i sin blankett samt hjälpa mig med mig -haha-
Dom ska alltid avancera det för mig.

Nu ska jag ta på mig skorna och vandra vidare till jobbet.

Kommentarer
Amanda

sv. ja en liten kula visar sig när jag ligger, så snart börjar magen nog växa! tycker den borde ta och börja nu när man är i tredje månaden eller :)

Susann

Hoppas FK är på din sida!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0