jobb.

Postat: 2011-07-25 06:13:54
..

Nu ska jag iväg på arbete snart.

Får se hur det går.
Går går det ju men om det går bra va en annan femma.
Jag är så trött trött.. jag vill inget annat än att ligga i sängen och sova.

Idag ska jag även ringa och beställa telefon tid med en läkare för att höra om han kan hjälpa mig med sjukskrivning.
Jag klarar inte av att jobba med den här smärtan.. och det gynnar ingen att jag jobbar och har ont.
Jag tänker inte se till så att jag får nått bestående eller ännu mer besvär än vad jag redan har.

Och för er som inte vet.. så har foglossningar inget med hur mycket man bär på eller hur stor man har blivit.
Det är helt enkelt bäckenet som luckras upp och rör sig lättare, för att underlätta bebisens passage.
Vilket i sin tur kan orsaka inflammation och smärta.

Jag har för övrigt gått in i V.26 (25+0) idag!

Kommentarer
Amanda

sv. är den dyr eller vad ligger den på ungefär ? :)

Amanda

och grattis till nya veckan med :)

3 barnsmamma

väx upp!

2011-07-25 16:04:14
Susann

Hoppas allting ordnar sig med sjukskrivning!



Grattis till vecka 26!

Devinia Euvel

Vaddå väx upp?

Vad i denna text får dig att helt sonika skriva väx upp?



Du som är 3 barnsmamma och skriver sådana helt irrelevanta kommentarer till folk kanske ska ta och växa upp? How about that, huh? :)

2011-07-25 22:00:24 http://devinia.se
7 barns mamma

Håller med Devinia Euvel.

Vad är det som är så fel i att vara försiktig med sin kropp. Kraftiga foglossningar nu kan resulterar till div besvär även efter förlossning, eller ännu senare i livet. Stå på dig Sandra och bry dig inte om tråkiga människor som inte har någon humor eller barnasinne kvar.

2011-07-26 16:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0