god kväll..

Postat: 2011-07-19 22:32:56
..

Jag skuttade till mamma idag efter att kärleken gått till jobbet och jag nördat ett tag hemma.
Väl där så hade dom bestämt att vi skulle fara och kolla fotboll.. FV-Sollefteå.
Vilket slutade med 4-2 till FV -woho-
Mariams -min lilla syster- pojkvän Destin spelar i FV så vi va där som hejjarklack..
En usel sådan för vi skrek inte så mycket peppande ord, vi skrek inte överhuvudtaget.
Tur att han hade hans familj där också som klack -då vi inte va så mycket att ha-

Jag måste även be om ursäkt för mitt beteende..
Om ni ser mig och tycker att jag är fruktanvsärt otrevlig som inte hejjar på er så är det för att jag inte ser er..
Än om jag kan titta rätt på er så ser jag inte er.. inte i en folkmassa.
Vill ni att jag ska se er och ha ett hej får ni nog stå och hoppa och vifta med armarna samtidigt som ni skriker ut mitt namn eller komma fram och säga hej.
Likadant gällande bilar..
Kör ni föbi mig och tutar eller vinkar, jag ser er inte.. än om jag tittar in i bilen.
Jag gillar inte att glo in i andras bilar då det känns fult mot dom man inte känner och bara ap-glo -hehe-
Nu har jag fått det ur samvetet.

Nu ska jag ta och kissa Twista och mig själv för att sedan dyka ner under täcket och vila ryggen.

Kommentarer
Sofie - blivande tvåbarnsmamma

sv: Vi får ta och åka med våra kids till Junsele nån sommar när dom blivit större :D

Tack, btw! Fick dom utav mamma ^^

2011-07-20 18:02:49 http://gammfi.blogg.se/
Susann

Hoppas ryggen varit bättre idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0