barnmorskan

Postat: 2011-07-22 11:54:37
..

Kärleken sitter och leker med sitt tv spel och jag nördar dator.

Vi väntar på att klockan ska gå för snart ska vi vara hos barnmorskan :)
Ska bli så spännande att få höra hjärtljudena..
Hoppas dom låter som dom ska.
Och att mina värden är bra samt att jag inte har uvi.
Ska bli kul att snart få börja föräldrakursen, har längtat som få!

Jag har dragit på mig en förkylning vilket jag tycker är mindre intressant.
Igår va första dagen på jobbet och ska jag vara ärlig så tog det emot i ryggen och höfterna att jobba.
Jag hade riktigt ont när jag kom hem även i magen så vet inte hur det ska gå.
Får se hur det blir sen, för nästa vecka är jag ledig en dag på åtta dagar vilket jag tvekar på att jag kommer att palla med.

Men nu ska jag ta och snyta mig och sedan pussa på Robbin!

Kommentarer
Amanda

sv. visst är den söt!! den är så himla mjuk och mysig med så det är verkligen perfekt på vintern!



Ja, jag hoppas det hehe. Det är sjukt hur man kan längta så mycket till någon man knappt vet något om :)

Millah

Ska också till bm idag:) hoppas det går bra.. Kram // millah

2011-07-22 12:33:13 http://millahoman.blogg.se/
Susann

Lycka till hos BM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0