100 dagar..

Postat: 2011-07-29 18:56:20
..

Idag är det exakt 100 dagar kvar till BF.

-älskade kärleks skatt-
Hoppas att allt går som det ska och att h*n inte kommer ut på tok för tidigt.
Ringde BM idag då jag är lite orolig i magen.
Mensvärk från doom och lös i magen.
Jag skulle äta Niferex varannan dag istället för varje dag och blir det inte bättre så ska jag ringa förlossningen i Sollefteå..
Hoppas verkligen inte att det är nått och att det blir bättre.
Samtidigt skulle det kännas bättre om man skulle fara in och bli undersökt, det är ju så långt!
Vafan stängde dom här under sommarn för?
Bebis rör sig och bökar så det känns skönt iallafall, men ändå.

Det är bara att vänta och se.
Nu ska vi fira 100 dagars nedräkning.



Kommentarer
Caroline

Haha, nej alltså jag känner inget inför förlossningen just nu.. vet bara att om jag kan få det så vill jag föda i pool... och sen mer att man bara vill ha ut den lilla nu.. hehe.. själv då? vissa är ju jätterädda för själva förlossningen..

Caroline

Ja, att bebis är frisk är ju det man hoppas på =) utan epidural.. stort.. men ja jag tar den nog bara om det är olidligt.. Jaha ja, det visste jag inte.. men det är ju bra att ma kan använda poolen iaf.. för jag älskar vatten :D haha



Ahh.. okej.. det är ju inte kul om dem kommer för tidigt heller.. jag hade ju värkar nu iv26 och fick veta att livmodetappen och livmoderhalsen var på gång för en förlossning så nu är jag ju sjukskriven.. läkarna tror inte att vi kommer gå hela tiden ut med denna bebis medans min bm tror att jag går över tiden.. så man vet ju aldrig..



Nej, inget förlossningsbrev ännu. Känner att jag väntar tills min bm lägger sig i och säger att man ska skriva ett. Känns som man inte riktigt vet allt för att skriva det ännu.. men jaa. det är väl dags snart..



Haha tack så mycket.. älskar att laga mat så brukar bli lite bilde rpå det också =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0