Efter förlossningen..

Postat: 2011-12-15 13:05:09
.. Känsliga läsare varnas!!

Tänkte berätta lite om hur allt har tet sig efter förlossningen.
Och eftersom jag matade med magbilder under graviditeten så måste jag ju klistra in en bild på kroppen efter förlossningen också men det får komma sedan då bilderna jag tog nu blev så suddiga.
Hur som så tiden efter förlossningen va enligt mig inte allt för farligt.
Visst jag var öm och svullen i underlivet och kunde inte gå/stå långa stunder utan att bli svimfärdig eller få ont men det hör till tyckte jag och jag försökte gå och röra på mig så mycket som möjligt för att hålla blodcirkulationen igång så allt läker lite fortare och bättre.
Det va inte så jobbigt att kissa efteråt jobbigare var det att bajsa men för det tog jag inolaxol till hjälp.
Det va inte det att det gjorde ont men man trodde ju att det skulle göra det så man spände sig vilket inte underlättade och iom att jag blev sydd även där bak så va ju såklart musklerna inte som dom skulle så jag visste inte om jag va klar eller inte -höhö-
Sen avslaget va ju som halv jobbigt det också och illa luktar det..
som Robbin sa quote; Det luktar kadaver! .. hmm tack ska du ha älskling
Men nu är ju allt som vanligt igen -woho-
Och jag tycker inte att det tog så länge ändå till det värsta va över.
Och det är så jävla värt allt!!

Det rengnar ute .. 9 dagar innan jul.
Kul Jul!!

Nu vaknar sonen
Take care bye bye then.

 




Kommentarer
Millah - mamma till Amilia ♥

Som min karl sa här en dag: Fy fan va du luktar hahaha.. Hujja...

2011-12-15 15:39:02 http://millahoman.blogg.se/
mia (triomamma)

haha, älskar att du är så ärlig :D

2011-12-15 17:12:15 http://miiamakinen.blogg.se/
Susann

Skönt att det läkt så bra så pass fort ändå!

isabella

allt bra? :)

2011-12-16 20:24:33 http://sixbillionsouls.blogg.se/
Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Skönt än då att du inte verkar ha lidit allt för mycket!



Ska bli spännande och se bilderna. :)

2011-12-16 21:04:39 http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0