Återkoll..

Postat: 2011-12-15 10:01:23
..

Jag är nu hemma efter en återkoll på spec.mvc . and let me tell ya..
.. 8.45 är alldeles för tidigt för att flasha muffen för doktor Sandra.
Men hur som så såg allt fint ut.
Hon kollade livmodern, vaginan och anus och vi har nu fått grönt ljus för "mys" och bad igen -jippi-
Ska ta mitt första bad med William idag..
Robbin har fått satte sig i badkaret alla gånger, nu är det min tur -happy face-
Jag fick p-piller utskrivet och ska även börja träna upp muskulaturen igen.
Knipövningar har jag gjort sen svullnaden och det onda lagt sig men nu ska jag ta och träna upp buken, ryggen, bäckenet och allt vad det hör till.
Det känns att kroppen varit med om nått stort.
Jag är glad att jag sluppit urin och avförings läckage.
Känner med dom som lider av det och kanske inte fått i ordning på det alls.

Vissa av er kanske tycker att jag är lite väl öppen gällande allt men så här ser sanningen ut .. varför dölja det?
Nej du! Man kanske ska ta och vila sig lite.

nio dagar kvar till julafton



Kommentarer
gay

Vad roligt att han är så lik er båda!

Ps. folk som inte tål sanningen får väl blunda :-P

2011-12-15 11:09:21 http://eroticrobotic.blogg.se/
Sofia

Ja men precis, det är tur att katterna är så pass lugna som dom är :P hah! Hur går det för er med hunden nu? Är det lite avundsjuka där mot bebisen eller går det bra? :)



Vad skönt att allt såg bra ut på efterkontrollen, jag längtar så tills man får klartecken till att kunna göra allt sånt därnt igen. Ett bad nu när det är så kyligt skulle ju verkligen inte sitta fel, samma sak med mys med gubben :P Men jag får snällt vänta till 10 januari :P

2011-12-15 14:27:09 http://shoppoholicaa.blogg.se/
Maria - Mamma till tre

Vad skönt att allt såg bra ut!

Jag har för mej att vi fick "samma" sprickning, (och så födde vi samma dag) jag har fått åka in pga av smärta och blödningar så jag har badförbud tills i januari då jag ska tillbaka på ny efterkontroll, skit trist, vad skönt det vore med ett varmt bad när det är så ruggigt ute!

2011-12-15 16:49:45 http://o0misa0o.blogg.se/
Susann

Isch den undersökningen ser inte jag fram emot.



Härligt att ni fick grön för lite mys...



Jag skulle själv aldrig dela med mig av lika mycket som du (men bl.a. min chef läser min blogg så... ;) ) men jag tycker det är uppfriskande att du delar med dig av detta för det är ju så verkligheten ser ut!

Maria - Mamma till tre

Sv: Jo nu känns det okej igen, har varit tillbaka två gånger på kontroll och första gången "brände" de bort ärrvävnad som bildats och det var den som gjorde ont och blödde, sist jag var tillbaka var det mycket bättre! Så jag hoppas vara så gott som helt bra (så bra det kan vara bara några månader efter) i januari när jag ska dit igen =)

2011-12-17 09:09:39 http://o0misa0o.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0