4:e Advent..

Postat: 2011-12-18 14:23:29
..

Och min mami fyller 50 år!
Jag känner ingen kvinna som är starkare och mer kärleksfull än vad hon är.
Grattis mamma på dig dag!


Robbin va och jobbade igår/inatt.
Så William jag och Twista myste på för oss själva.
Gud han har blivit så stor!!
Ska bli kul och se på läkarbesöket på Tisdag vad han väger och hur lång han är, och självklart om han är frisk osv.
Förkyld är han stackarn. Sörvlig och hostig. Men pigg i övrig.
Han äter som han ska, bajsar och kissar som han ska och är pigg i ögonen och hänger med i när man pratar med honom och sjunger.
Men Jag tycker han har varit tjock i näsan länge nu och ska höra med läkarn om det finns mer att göra än att droppa brsötmjölk och koksalt i näsan.

Nu har jag förövrigt tagit bilder på magen efter förlossningen.
Ska lägga in dom på datorn och lägga hit dom här sen.

Trevlig advent på er!

Kommentarer
Melinda

Grattis till henne! Trevlig advent på dig med :)

2011-12-18 16:51:51 http://Melindasbeautyblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0