Off i go..

Postat: 2011-08-03 10:52:31
..

Jag har aldrig besökt vårdcentralen så ofta som jag gjort nu.


Idag kvart i två ska jag till doktorn och be honom om ett förlängt sjukskrivnings intyg.
jag kan verkligen inte gå tillbaka till jobbet.
Jag överväger tanken på att ta rullstolen som går att låna i mataffärn för att jag har så ont.
Igår önskade jag att jag hade en rollator!
Jag har svårt att sträcka mig upprätt för att jag har ont, haltar och vaggar mig fram.
Jag provar mig på 30 min promenader som sjukgymnasten uppmanade mig men då är jag helt handikappad sen.

På måndag ska jag till sjukgymnasten igen och höra vad mer det finns att göra.
Jag vill inte att det ska bli värre än vad det redan är.
Ska kolla om det finns nån vattengympa för oss preggos.
Det känns som om det skulle vara nått.

----------------------------------------------

Jag drömde inatt om att Robbin och jag fick enäggstvillingar.
Dom va så små!
Och ena hade tarmarna utanför kroppen och den bebisen hade jag inte fått sett på en hel vecka efter förlossningen.
Jag hädde fram mitt finger till bebisen och den greppade tag om mitt finger och började suga.
Bebisen va så stark trots sin storlek.
Dom föddes för tidigt, redan i v.27 som jag är i nu.

Jag förväntar mig att jag kommer drömma om mycket sånt här den sista tiden.
Längtar efter dig vår lilla skatt.

Kommentarer
hanna ♡

tack så mycket! :)

2011-08-03 12:48:01 http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0