John Blund..

Postat: 2011-08-16 23:16:16
..

Jag tänkte förflytta mig till sängen..

.. under täcket..
.. på den underbara kudden och mysa med min kärlek & invänta John Blund.
Men först måste jag få i mig nånting.
Jag känner att hungern börjar smyga sig på mig.

Regn regn men ingen åska -trisst-
Imorgon tänkte jag bege mig till jobbet för att tömma mitt skåp och ge chefen lite mer pappers-göra.

Jag vill köpa en kamera!

Belive you me!
Men snart fyller man år ..
Allt jag kommer önska mig är pengar till en kamera, en del av kameran.. resten pungar jag ut själv.
Jag vill ha en utmärkt kamera innan bebis kommer ut.
Det är så kul att ha många bra bilder samt filmer redan från början.
Och nu snackar vi inte digitalkompakt utan systemdigital .. canon -thats the stuff-

Jag vill förövrigt flytta nu.. gärna igår.
jag vill packa ur denna lägenhet och in i den nya, städa ur den här och inreda den andra.. gärna igår.

by the by..
Tråk med denna höst mörker som fallit på oss nu.
Mysigt med tända ljus dock, röda träd och höst mode.
Jag måste! köpa mig en ny jacka, både en höst och vinter jacka.
Jag kan absolut inte ha min läder jacka mera.. dra på mig den men icke stänga den.
Och vinterjackan jag har nu är så snuskigt ful, ful och jävligt ful att jag vägrar ta på mig den igen.

såså.. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0