it tickles!

Postat: 2011-08-02 19:25:59
..

Bebisen börjar bli vansinnigt stark nu!

Och konsterna h*n gör i den storlek h*n är i nu.. det känns kan jag lova.
Samtidigt som det kittlas -i know right?- så är det sjukt mysigt.
Men samtidigt som det är sjukt mysigt så är det obehagligt och kan göra ont, men mest är det bara mysigt.
Jag älskar att ligga och känna hur h*n far där inne.

Jag och älsklingen tog en sväng på BOOM där vi hittade diverse prylar.
Även min blivande soffa.
Jag längtar till vi köper en ny soffa! Inte så långt härifrån nu.
Den ska vara stor men inte för stor, och ljusgrå INTE svart eller mörkgrå och avtagbart tyg så man kan tvätta.
Nu är jag helt slut i kroppen.
Robbin ska få massera mina fötter snart.
Sötnöten! Han har fotfobi men masserar mina fötter trots det.. DET är kärlek ;)
Nu ska jag trycka i mig några kakor och se på v.ä.n.n.e.r.

Kommentarer
Josie

HAHA sant, det måste vara förklaringen! :P



Härligt med en ny soffa, längtar till jag får börja inreda min lägenhet också.

2011-08-02 20:01:06 http://thejosie.blogg.se/
hanna ♡

haft en härlig dag idag? :)

2011-08-02 20:03:11 http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0