längtan!

Postat: 2011-04-24 21:03:17
..

Så här långt in i graviditeten har jag mått fruktansvärt bra.
Inga kräkningar . illamåenden . känsligheter . etc.
Det enda som riktigt varit är tröttheten.
Trots 24 timmars sömn så kunde jag fortsätta 32 till!
Men det är hittills det.
Men eftersom dom säger att det värsta är över och jag är i den bästa delen av graviditeten så tycker jag att det är onödigt om det ska bli nått nu.

Längtan är enorm.
Både jag och Robbin längtar ihjäl oss.
Till allt!!
Graviditetens gång.. förväntningarna där om hur det kommer vara graviditeten ut är enorm.
Jag även grymt nyfiken på förlossningen.. Hur kommer den vara?
Och Förväntningarna på äventyret efter graviditeten är sjukt spännande.
Vi är så så redo! Men kan man aldrig förbereda sig på vad som komma skall men vi är redo för utmaningen ;)
Jag har inte varit blödig hittills men varje gång jag tänker på hur mycket vi längtar så blir man allt lite blöt i ögat.

Robbin kommer bli världens bästa pappa!
Han är så himla fin och är verkligen delaktig i allt.
Han vill inte missa nånting.. varken undersökningarna eller fostrets utveckling.
Han har tillomed lärt sig förkortningarna!
Jag älskar den mannen.
Och att vi nu väntar vårat första kärleksbarn säger mycket.
aj äm så häpy

Vi har bestämt oss för att inte ta reda på könet.
Det är ovesäntligt vad det blir så länge h*n kommer ut i välbehåll så är vi nöjd.
Sen överraskningen om det blir en flicka eller pojke är ju fantastiskt rolig.

Amningsfrågan är ju stor.
Men jag känner starkt att jag vill så så gärna amma.
Och helt ärligt är jag lite rädd för att bebisen inte kommer ta mitt bröst.
Men jag måste slå ut den tanken och tänka positivt ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0