cookies and milk

Postat: 2010-10-05 21:50:50
got milk?

Sitter här med hunden och inväntar min finaste som varit på jobbet och sett modo misshandlat idag.
Va länge sen man skrev här..
Hur vare man gjorde?
Jag har låst in mina nycklar i tvättstugan.
Dock lär det som hänger där blivit torrt nu iaf.

Jag ska söka till makeup and beauty education i Umeå förresten.
Ska till banken imorgon efter jobbet och höra om jag får lån-lov.
Därefter skickas ansökan in.
Och jag hoppas verkligen att jag kommer in.
Det är något jag absolut jätte mycket vill!
Så håll för fan alla tummar och tår för min skull okey?

nånå..
ska smaska en mandarin nu.

 


Kommentarer
E

Lite lustigt att du tror att det är dina bröst de flesta tycker se manliga ut.. Tycker snarare ditt ansikte och hur du sminkar dig ser väldigt.. manhaftigt ut.

2010-12-20 13:35:11
Mir

Tror det här är fjärde bloggen jag läser den här veckan där folk kläckt ur sig otrevligheter och onödigheter och skrivit att de tycker någon ser manhaftig ut pga små bröst, ansikten, frisyr ,stil osv osv osv... börjar bli pinsamt och tröttsamt så till de som läser det här och känner sig träffade över att de har kläckt ur sig något sådant. Väx upp och se er själva i spegeln.

Sandra, you got it och inte fan ser du ut som en karl på något vis.



och "E"... kiss my big ass.

2011-01-22 02:14:52 http://beyondforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0