g'natt sova gott

Postat: 2010-08-18 22:55:11
.. det bär mot en ny dag

och jag ser kors och tvärs samt har jag en hel strand i ögonen.
Johpp imorgon 8-13 sen blir det banken . hem och hämta andan och ladda för dagen som kommer därefter.
Vet inte ännu riktigt vad som sker i morgon dagen.
Det återstår att se.
Vill ladda photoshop med lite bilder iaf.

10 celsius ute i detta nu..
Känns som att man drar fram täckjacka och lovika vantar till promenaden imorgonbitti (?)

sov gott mina små monster


sexy pinup




Kommentarer
Devinia Euvel

sv - För jag funderar på att antingen skaffa hormonspiral eller p-ring då de är de två preventivmedel som har lägst hormoner. Men man blir ju lite rädd när både mamma och Sara lyckades bli på smällen trots spiral.

2010-08-18 23:02:48 http://devinia.blogg.se/
Anonym

god natt!

2010-08-19 04:51:28 http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0