förbaskat!

Postat: 2010-08-19 15:51:41
.. att det alltid ska klatra sig för mig.

Jag nämnde tidigare om två hyreskrav tidigare.
Har fått ytterligare två krav!
Bara det att jag har skickat in dom pengarna men då har dom tydligen bytt bankgiro utan att jag blivit informerad.
Och har man bankgirot redan inklistrat på internetbanken så kikar man direkt inte på dom i papprena.
Jag blir storm tokig!
Ne då ber dom mig kontakta min bank som inte kan göra ett skit då det är deras konto det hamnat på.
Och det verkar ju vara kvar dessutom för annars hade ju pengarna kommit tillbaka till mig.
Ingenting har gått som det skulle sen jag flyttade.

Nånå..
Har hört av mig till dom iaf så vi får väl se hur det slutar som.

Nu ska jag inte göra ett na! på hela kvällen.
Enbart sitta och fisa i soffan och peta mig i naveln.


Kommentarer
Nathalie

jag har haft en bra dag hittills:) Vad tycker du om min outfit idag?:) Gillar du den får du gärna lägga en röst!

2010-08-19 16:36:02 http://liborius.blogg.se/
Johannahtuolja

Vill du bli dagens blogg?

Checka min blogg, gissa på en siffra och ha lite tur, så kanske du vinner! :)

2010-08-19 20:29:46 http://johannahtuolja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0